Vistas de página en total

jueves, 8 de marzo de 2012

TEKNOLOGIA BERRIAK HEZKUNTZAN

4. saioan Manuel Area Moreirak teknologia berriek gizartean eta hezkuntzan duten eraginari buruz idatzitako testua landu genuen.

Hasiera batean, bakarka testua irakurri eta landu genuen, bakoitzak bere ideiak ateraz. Horrekin amaitu ondoren, talde txikian batu ginen eta testuari buruz ateratako informazioa eztabaidatu genuen eta, azkenik, amankomunean jarri genuen. Bilera horretan bi galdera eta gure beharrak atera genituen.

Galderak:
- Irakasleak ba al daude prest aldaketa teknologiko hauen aurrean?
- Zein puntutara arte dira teknologia berriak onuragarriak gizartean berdintasuna sustatzeko?

Beharrak:
- Irakasleen prestakuntza
- Hezkuntzari begira, teknologiaren onurak eta galerak
- Teknologia hezkuntza gisa erabiltzea

Galderak eta beharrez aparte bost hitz gako ere atera genituen, hala nola, erronka, teknologia berriak, egokitzapena, garapena eta hezkuntza teknologiak.

Ideia horiek atera ondoren, datozen hilabeteetako talde bakoitzaren funtzioa eta lana kezka eta beharrak banatzen eta adosten egon ginen. Ikaskuntza kolaboratiboa oinarri, kezkak eta beharrak asetzeko behaketa bati hasiera eman genion. 
Horrekin batera, berrikuntza batzordean (irudimenezko eszenatokian), helduak bezala: Lankidetza eta ezagutza kolektiboa gestionatu eta sortzeko espazio birtuala (Blog-a) egokitzen eta antolatzen jarraitu genuen, adibidez, orrialde berria sortuz taldearen aurkezpenarekin, gadchetak gehitzen, etiketak egiten...

Laburbilduz, esan genezake saio honetan Manuel Area Moreirak planteatzen zituen arazoei buruz eztabaidatu genuela. Horrekin amaitu ondoren, blogaren sormenarekin eta eguneraketarekin jarraitu genuen orrialde berriak eginez eta gadgetak gehitzen. Saio honetan izan genituen sentimenduak transmititzeko lau hitz gako atera genituen: sormena, eztabaida, hausnarketa eta berrikuntzak.



Nahi badugu, lortuko dugu!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Irakaslea izan behar da jakintza iturri bakarra teknologiekin lan egiterakoan?

Orokorki, nork erabiltzen ditu teknologia berriak hobeto?

Zertarako dira aproposak IKT-ak?

Zer da garrantzitsuagoa?

Zer konbinatu behar dugu teknologia berriekin metodologia aproposa egiteko?