Ikasgaiko lehenengo saioan,
irakasleak ikasle bakoitzari teknologia berrien inguruan zeukan esperientziaz
galdetu zigun. Gure taldeko partaideen
erantzun gehienak, teknologia berriak
normalean erabiltzen ditugula izan zen. Batik bat, ordenagailua eta telefono
mugikorra direla erabilienak antzeman zen. Hauek gehien bat, lanak egiteko,
informazioa bilatzeko eta sare sozialetan murgiltzeko izaten dira.
Horrez gain, zenbait kontzeptu
teoriko lantzen hasi genuen, hala nola, multialfabetizazioa, ezagutzaren
sorkuntza kolaboratiboa, teknofobia vs teknofilia, …
Bestalde, gure taldea hain handia
izanda, bitan banandu behar genuen eta arazo horri konponbide bat ateratzeko
nahian ordutegiei, espazioei eta taldeei buruz egon ginen berbetan. Honekin
batera, ikaskuntza kolaboratiborako arauak azaldu zizkigun, adibidez,
autoritatea izatea, errespetua mantentzea, arduraz lan egitea, lankidetza on
bat izatea, …
Lan guztiak egin ondoren, lauhilabetearen
amaieran, autoebaluaketa, koebaluaketa eta postprograma egin behar dugu.
Horretarako, guztion artean zehazten joango gara eta beste taldekideen paper
zorroak baliatuko ditugu hau egiteko.
Klasean zehar, ikasle bakoitzak
ikasgai honetan ikaskuntza ahalmena berritzen usten ez dizkioten erresistentzia
indibidualak aukeratzen hasi zen. Era berean, bakoitza ikasle ona izateko bizi
behar dituen baloreak aukeratzen hasi. Gero ikasle bakoitzak bereak azaldu
zituen gelaren aurrean eta era kolektiboan ateratako erresistentzia eta balorea
hauek izan ziren:
·
Porrotari beldur (erresistentzia)
·
Konfiantza (balorea)
Klasea amaitzerakoan, kontratu
didaktikoa adostu genuen, honako esaldi hau ateraz: “porrotari beldurra
gainditzea eta konfiantza indartu aurreiritziak kenduz”. Hemen azaldutakoa
denak beteko genuela adostu genuen.
No hay comentarios:
Publicar un comentario