Vistas de página en total

jueves, 1 de marzo de 2012

ELURRA!


Ikasgaiko lehenengo saioan, irakasleak ikasle bakoitzari teknologia berrien inguruan zeukan esperientziaz galdetu zigun.  Gure taldeko partaideen erantzun gehienak,  teknologia berriak normalean erabiltzen ditugula izan zen. Batik bat, ordenagailua eta telefono mugikorra direla erabilienak antzeman zen. Hauek gehien bat, lanak egiteko, informazioa bilatzeko eta sare sozialetan murgiltzeko izaten dira.
Horrez gain, zenbait kontzeptu teoriko lantzen hasi genuen, hala nola, multialfabetizazioa, ezagutzaren sorkuntza kolaboratiboa, teknofobia vs teknofilia, …
Bestalde, gure taldea hain handia izanda, bitan banandu behar genuen eta arazo horri konponbide bat ateratzeko nahian ordutegiei, espazioei eta taldeei buruz egon ginen berbetan. Honekin batera, ikaskuntza kolaboratiborako arauak azaldu zizkigun, adibidez, autoritatea izatea, errespetua mantentzea, arduraz lan egitea, lankidetza on bat izatea, …
 Lan guztiak egin ondoren, lauhilabetearen amaieran, autoebaluaketa, koebaluaketa eta postprograma egin behar dugu. Horretarako, guztion artean zehazten joango gara eta beste taldekideen paper zorroak baliatuko ditugu hau egiteko.
Klasean zehar, ikasle bakoitzak ikasgai honetan ikaskuntza ahalmena berritzen usten ez dizkioten erresistentzia indibidualak aukeratzen hasi zen. Era berean, bakoitza ikasle ona izateko bizi behar dituen baloreak aukeratzen hasi. Gero ikasle bakoitzak bereak azaldu zituen gelaren aurrean eta era kolektiboan ateratako erresistentzia eta balorea hauek izan ziren:
·         Porrotari beldur (erresistentzia)
·         Konfiantza (balorea)
Klasea amaitzerakoan, kontratu didaktikoa adostu genuen, honako esaldi hau ateraz: “porrotari beldurra gainditzea eta konfiantza indartu aurreiritziak kenduz”. Hemen azaldutakoa denak beteko genuela adostu genuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Irakaslea izan behar da jakintza iturri bakarra teknologiekin lan egiterakoan?

Orokorki, nork erabiltzen ditu teknologia berriak hobeto?

Zertarako dira aproposak IKT-ak?

Zer da garrantzitsuagoa?

Zer konbinatu behar dugu teknologia berriekin metodologia aproposa egiteko?